Declarație de dragoste de Cristina G.


Versuri de iubire pentru copii de Cristina G. Gherghel

E noapte şi te caut cu multă frenezie 
Copila mea, TU, pentru mine, eşti ca o poezie 
Şi mă-ntreb..., şi sper într-o minune... 
Dar sufletul mi-e greu, culm de amărăciune  

Ce aş putea eu oare să îţi dăruiesc?
Offf... cuţitul în rană mai mult mi-l răsucesc 
Nu am avere, şi nu-s nici faimoasă 
E drept că lumea îmi spune că sunt foarte frumoasă 

Dar asta oare-ajunge ca să fii fericită?
Un lucru îţi promit: TU, ai să fii iubită!
De mine, de tata, de rude şi bunici 
Şi sufletu-ţi va fi curat, lipsit de cicatrici

Te-oi învăța să creşti, să ai grijă de tine 
Să te comporţi cu ceilalţi aşa cum se cuvine 
Să munceşti ca să afli care-i menirea vieţii 
Nu să întrebi apatic: „muieţi ţi-s pesmeţii?”

Şi te-oi mai învăţa cum se iubeşte lumea 
Ce este adevărul şi ce este minciuna 
Să ai respect de lucruri, natură, animale 
Să te fereşti de jocuri şi fapte criminale 

Că terra asta-i plină de boli şi de durere
De ignoranţă, ură şi goană dup-avere 
Femeile iubesc, bărbaţii mint, promit 
Suntem incompatibili, aşa-au descoperit 

Nu avem timp să ne-ngrijim de sănătate 
Să fim atenţi la răni sau boli nevindecate 
Să ne informăm, să învăţăm, să prevenim 
Dar avem timp de filme, pe care le iubim 

Serena, scumpa mea, des mă gândesc la tine 
Speranţe sunt puţine ca să ajungi la mine 
Dar visele-s a mele şi mult le preţuiesc 
Nu pot să schimb destinul, dar pot... să Te iubesc! 


Poate preferi versiunea recitată. 


Dacă ți-au plăcut aceste versuri de iubire, te aștept cu drag pe rețelele de socializare, bloguri și pagini personale: 

Îți plac surprizele și cărțile gratuite? 

Înscrie-te la scrisoare (apasă) ca să afli ce pregătesc pentru tine. Promit să nu te deranjez decât cu știri importante și utile pentru tine.


Îți plac poveștile de dragoste?
Citește Ada, un roman pentru suflete sensibile:

Iar dacă vrei să uiți pe cineva, citește aceste sfaturi practice foarte eficiente:


0 comments:

Trimiteți un comentariu